Wish U Were Here

2013-01-16
00:04:00

Wish U Were Here - Kapitel 3
Tidigare ur Wish U Were Here...
 NatalieS var hennes användar namn så jag gissar att det var hennes namn. Men vad ska jag göra. Jag sitter redan på flygplatsen. Jag kan inte twittra henne heller alla skvaller tidningar skulle vara för mistänksamma. Så jag skrev ner hennes tvitter namn i mina anteckning.
- Zayn, come over here! 
Jag bläddrade igenom hennes bilder, det fanns flera bilder på dom två tillsammans. Pemela är hennes namn. Hon verkar inte ha twitter.
När vi har satt oss på planet somnar jag direkt, med mobilen i handen.

Niall's perspektiv...
London var lika fint som vanligt. Liam och Zayn satt i min soffa och spelade Fifa, jag satt på sidan om i en fotölj med datorn i knät. Jag sökte på Nicoles twitter igen för att kolla om hon hade uppdaterat, kände mig som värsta "secret stalker". Det ända hon skrivit var *Goodnight, babes* eftersom dagen var förbi och klockan var redan 24.15 i Sverige. Jag gick och la mig även fast Liam och Zayn var kvar och fortsatte spela. 
 
Jag vaknade runt 11.35 Liam och Zayn hade åkt hem.  Direkt in till köket gick jag och tog ett glas apelsin juice, jag kollade på klockan "fuck"  vi skulle på en radio intervjuv om 20 minuter. Få se hur det går. 
 
Zayn's perspektiv...
Jag smsade Niall och fråga om han var klar. 
"from Niall 11.43; I almost forgot the time, I just have to put some clothes on."
"To Niall 11.44; Why am I not suprised.. lol, aha :)x"
 
Våran chafför kommer och hämtar upp oss i vadera lägenhet om 10 minuter. Eftersom radiostationen är ganska nära. 
Mitt under intervjuven...
Intervjuvaren: I've heard you were in Sweden yesterday?
Harry: Yeah we was, we where having a signing
Louis: It was pretty insane
Intervjuvaren: Did something special happen? we want to know to see if we maybe can beat it? 
Jag kollade på Niall, han såg väldigt ledsen ut. Men vad ska jag göra, finns ingen chans att han kan träffa den där tjejen.
Next subjekt... det kanske jag inte skulle ha sagt.
Harry: uhm what, zayn? do you have something to say to us?
Jag får blickar ifrån alla håll, jag försökte bara skydda Niall. Jag såg på han att han inte ville prata om det.
No i don't. 
Liam: Turn on some music please, we need to talk 
No we don't. Stop it
Niall biter på sina naglar och ser orolig ut.
Harry: We tell everything to eachother
Louis: Why are we even "fighting" about this? So ridiculous. 
Liam: Louis got a point, but Niall why are you so quiet..? 
 
Niall's perspektiv...
Den där sista meningen Liam sa, den träffade värkligen till i hjärtat. 
Jag sprang till dörren, ryckte upp den så fort jag kunde och forsatte springa, jag ville bara bort. 
 
Hemma i Sverige.
Där rykernas redans har börjat spridits. Dom var ju trots allt live ända tills Liam sa "turn on some music, we need to talk."
 
Nicoles perspektiv...
*bläddrar igenom Aftonbladet på mobilen* 
- Omfg, vad är det här!?
**//One Direction stoppar den live sändande Intervjuven och pratar om deras HÄNDELSE i Sverige, ingen har någon aning om vad det är. Inte enns halva bandet dem själv.//**
 

badum tss..! Lite sent men det var svårt att skriva därför blev det inte så bra.
Ah, mycket drama av en liten sak. Fast inte liten för Niall då :s
Vi kör på 10 kommentarer till nästa igen (:

Kommentarer:
#1: Anonym

more :D

2013-01-16 @ 15:03:00
#2: Alexandra

Meer!

2013-01-16 @ 16:29:10
#3: Lisa

Åh jättebra! Meer

2013-01-16 @ 18:33:28
#4: Kim

OMG meeeeeer!!! :D

2013-01-16 @ 19:31:55
#5: Gabbi

MOREMOREMOREMORE

hahaha om man säger det blir det typ mormor :P

2013-01-17 @ 20:07:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: