Wish U Were Here

2013-01-13
17:32:39

Wish U Were Here - Kapitel 2
Tidigare ur Wish U Were Here...
Det var det ända jag fick sagt. .Vem var hon, varför var hon så speciell? Jag såg henne gå ut med sin blonda vän. Nu var hon borta. Dryga Louis hade märkt att jag spanat in henne. 
- Sorry mate, she's gone. 
- pfft. Jag vände ryggen mot Louis.
Skivomslag forsatte rulla in, bara att börja fokusera. 

Pamela's perspektiv...
Det ända Natalie pratat om på vägen hem var om hur underbara och fantastiska dem var. Som vanligt var jag i mina egna tankar och brydde mig inte riktigt. Mitt i allt babbel hörde jag att hon nämnde Niall.
- Niall han är så söt, med sitt blonda hår och sin irländska accent. 
- Niall! jag hade rätt sa jag för mig själv. Och självklart skulle hon höra
- Hörde jag dig säga Niall Pam?
Det där var en såndär fråga man ignorerar. Kan inte fatta att han fortfarande var på mina tankar. Bara att glömma honom och gå vidare. 
 
Niall's perspektiv...
Jag pratar med Zayn han är den i gruppen som förstår mig bäst. 
- Zayn, this was this girl at the signing..
- Yeah it was loads of girls there, mate
- I'm serius, listen! 
- Okay, okay, I am sorry 
- I don't know but I think I like her. more than just a fan
- Man, she is on in a million, and you have only met her once. You can't love her 
- Love in first sight. 
- But.. 
- Zayn you gotta help me. please what should i do?
- Twitter is our only conection with our fans
- But it is hundreds of girls tweeting us
- I saw this hashtag trend... #1DSigningInSweden
- Are you serius? you are the best! Dont tell the others about this, they will just make fun of me..
- I wont. 
Jag slängde mig up på sängen och tog upp min iPhone 5 och startade twitter. 
 
Natalie's perspektiv...
Mitt liv tillbringas på tumblr, twitter och facebok. Varje gång one direction twittrar så spammar jag dom för att fösöka få dom att följa mig. Eller i allafall märka mig. Men det händer aldrig. Endå fortsätter jag.
Jag kollar på svenska trender. Där var det #1DSigningInSweden. Jag twittrar med hashtaggen "It was amazing guys, you are so beautiful. I Love u." En ynka tweet, hah kommer aldrig få nån retweet av dem.
 
Zayn's perspektiv...
Jag gick och prata med Liam att jag tyckte vi alla 5 skulle gå på middag. För jag såg hur depprimerad Niall var. Jag sa ingenting om tjejen som jag lovat. Liam tyckte det var en bra idé. Han gick och prata med Louis och Harry. 
- Niall, we're going to Pizza hut, are you coming?
- No, I'll stay here. 
Nej? sa Niall James Horan nej till pizza?
- No?
- yeah no, I don't have time
- Comon Niall, the tweets doesn't disapear.
Nog kunde jag övertala honom att följa med. 
 
Nialls perspektiv...
Pizzan var god, under hela tiden vi var där kollade jag ner på maten. Den endå gången jag kollade upp var när jag skulle beställa. 
7.30 imorgon går privatjettet tillbaka till london. Morgonen kom och jag hade fortfarande inte hittat henne. 
På flygplatsen, var det gratis wifi jag bläddrade lite bland mina mentions. Där såg jag en tweet då jag kände igen hon på profilbilden "It was amazing guys, you are so beautiful. I Love u. #1DSigningInSweden" Där var hon, det var hennes kompis! NatalieS var hennes användar namn så jag gissar att det var hennes namn. Men vad ska jag göra. Jag sitter redan på flygplatsen. Jag kan inte twittra henne heller alla skvaller tidningar skulle vara för mistänksamma. Så jag skrev ner hennes tvitter namn i mina anteckning.
- Zayn, come over here! 
Jag bläddrade igenom hennes bilder, det fanns flera bilder på dom två tillsammans. Pemela är hennes namn. Hon verkar inte ha twitter.
När vi har satt oss på planet somnar jag direkt med mobilen i handen.

Ja niall, du hitta henne? men hur ska du göra nu då.. 
Svårare än vad du trott kanske?
 
haha ja.. lagomt kapitel tycker jag väl endå. Lite rörigt kanske 
minst 10 kommentarer till nästa? :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Frida

*kommentar* :D

2013-01-13 @ 17:46:16
#2: jennifer

Mer:D

2013-01-13 @ 17:47:57
#3: Sara

Tycker du skriver väldigt bra! Men skriv gärna längre :)

2013-01-13 @ 17:52:06
#4: gabbi

Meeeer

2013-01-13 @ 18:20:04

efrgetrhujyiluouhreftyhjutyhrfwsdegtyhrgwqdthnjedwsdrfvghftrgbrtwqgbtewrfgbhrfefgbtergfbre3fgbtefgbre3rfgbt4rgfrefge3rfgt4r2e3ergbrt3rht4rgr3erg


more.

2013-01-13 @ 18:20:23
#6: Anonym

Mera . Jätte bra

2013-01-13 @ 18:21:05
#7: Alexandra

Meer!

2013-01-13 @ 18:32:30
#8: Lisa

Bra :D

2013-01-13 @ 18:36:39
#9: Julia

Meeeeera :)

2013-01-13 @ 20:21:19
#10: oliviaa

mer! :D

2013-01-14 @ 00:37:54
#11: Ida

Mmmeerr

2013-01-14 @ 21:46:07
#12: Agge!xx

Jätte bra!

2013-01-14 @ 22:49:45
#13: Lisa

Superbra :DD

2013-01-15 @ 08:26:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: